آ
-
آل بهبهانی، مرجان
چگونگی اجرای ارزشیابی متن محور به جای ارزشیابی شناخت محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
ا
-
احمدی، علیرضا
تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 95-112]
-
اسمی جوشقانی، زهرا
نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
-
اکبری بورنگ، محمد
ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
-
امیری، فاطمه
بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
-
اینانلو، حسین
تبیین تجربه های زیسته ی نومعلمان دانشگاه فرهنگیان نمونۀ موردی: جغرافیا ورودی 1395، استان البرز [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 91-114]
ج
-
جلیلیان، سجاد
تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]
چ
-
چوبینه، مهدی
بررسی برنامۀ درسی آموزش جغرافیا در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
خ
-
خزایی، فاطمه
آموزه های زیست محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
د
-
دیمه ور، محمد
بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]
ذ
-
ذوالفقاری، مرتضی
بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]
ر
-
رجائی، سید مهدی
فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]
-
رضائی، علی
ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
رضوی، سیده آزیتا
بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
-
روح بخش، رحیم
ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]
ز
-
زارعی رضایی، محمدحسین
جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]
س
-
ساکی، فاطمه
تحلیلی بر روشهای تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
-
سلیمیان، سعیده
تبیین تجربه های زیسته ی نومعلمان دانشگاه فرهنگیان نمونۀ موردی: جغرافیا ورودی 1395، استان البرز [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 91-114]
ش
-
شیخی، محمد امین
تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]
ص
-
صادقی، علی
آموزش مجازی، ضرورتی انکارناپذیر و تجربه ای نو در نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
صادقی، علی
سخن سردبیر: جغرافیای انتخابات «با نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا» [دوره 2، شماره 2، 1399]
-
صادقی، علی
آموزش جغرافیا، چیستی و مفاهیم همراه با معرفی کتاب «آموزش جغرافیا، مبانی و رویکردهای جهانی» [دوره 2، شماره 3، 1399]
-
صادقی، علی
جغرافیای انتخابات با؛ نگاهی به دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-1]
ع
-
علی اکبری، زهرا
فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]
-
علی پور، محمد
ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
ف
-
فتاحی، قاسم
بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
-
فتحی، کوروش
کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]
-
فقیهی، علی رضا
بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
-
فلاحزاده، زهرا
تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 99-120]
ق
-
قناعتیان، الهه
ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
ک
-
کریمی، امیر
تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]
م
-
ماخانی، محمدجلال
نقشِ داستانهای تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
-
متقی، زینب
چگونگی اجرای ارزشیابی متن محور به جای ارزشیابی شناخت محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
-
محمدی، محمود
آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]
-
محمدی، محمود
آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 17-26]
-
محمودی بورنگ، محمد
ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
-
موسوی، ستاره
تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]
-
مومنی، حسن
چگونگی اجرای ارزشیابی متن محور به جای ارزشیابی شناخت محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
-
میرزایی، جمشید
آموزه های زیست محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
-
میرزایی، جمشید
بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
ن
-
نظری، ولی اله
تبیین تجربه های زیسته ی نومعلمان دانشگاه فرهنگیان نمونۀ موردی: جغرافیا ورودی 1395، استان البرز [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 91-114]
-
نیکخواه، محمد
بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
ه
-
هاشمی، سید یوسف
ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
ی
-
یوسفی روشن، محمدرضا
بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد