نمایه نویسندگان

آ

  • آل بهبهانی، مرجان چگونگی اجرای ارزشیابی متن‌ محور به جای ارزشیابی شناخت ‌محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]

ا

  • احمدی، علیرضا تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 95-112]
  • اسمی جوشقانی، زهرا نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
  • اکبری بورنگ، محمد ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
  • امیری، فاطمه بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
  • اینانلو، حسین تبیین تجربه های زیسته ی نومعلمان دانشگاه فرهنگیان نمونۀ موردی: جغرافیا ورودی 1395، استان البرز [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 91-114]

ج

  • جلیلیان، سجاد تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]

چ

  • چوبینه، مهدی بررسی برنامۀ درسی آموزش جغرافیا در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]

خ

  • خزایی، فاطمه آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]

د

  • دیمه ور، محمد بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]

ذ

  • ذوالفقاری، مرتضی بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]

ر

  • رجائی، سید مهدی فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]
  • رضائی، علی ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • رضوی، سیده آزیتا بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
  • روح بخش، رحیم ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]

ز

  • زارعی رضایی، محمدحسین جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]

س

  • ساکی، فاطمه تحلیلی بر روش‌های تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
  • سلیمیان، سعیده تبیین تجربه های زیسته ی نومعلمان دانشگاه فرهنگیان نمونۀ موردی: جغرافیا ورودی 1395، استان البرز [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 91-114]

ش

  • شیخی، محمد امین تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]

ص

  • صادقی، علی آموزش مجازی، ضرورتی انکارناپذیر و تجربه ای نو در نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
  • صادقی، علی سخن سردبیر: جغرافیای انتخابات «با نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا» [دوره 2، شماره 2، 1399]
  • صادقی، علی آموزش جغرافیا، چیستی و مفاهیم همراه با معرفی کتاب «آموزش جغرافیا، مبانی و رویکردهای جهانی» [دوره 2، شماره 3، 1399]
  • صادقی، علی جغرافیای انتخابات با؛ نگاهی به دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-1]

ع

  • علی اکبری، زهرا فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]
  • علی پور، محمد ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]

ف

  • فتاحی، قاسم بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
  • فتحی، کوروش کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]
  • فقیهی، علی رضا بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
  • فلاح‌زاده، زهرا تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 99-120]

ق

  • قناعتیان، الهه ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]

ک

  • کریمی، امیر تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]

م

  • ماخانی، محمدجلال نقشِ داستان‌های تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
  • متقی، زینب چگونگی اجرای ارزشیابی متن‌ محور به جای ارزشیابی شناخت ‌محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
  • محمدی، محمود آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]
  • محمدی، محمود آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 17-26]
  • محمودی بورنگ، محمد ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
  • موسوی، ستاره تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]
  • مومنی، حسن چگونگی اجرای ارزشیابی متن‌ محور به جای ارزشیابی شناخت ‌محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
  • میرزایی، جمشید آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
  • میرزایی، جمشید بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]

ن

  • نظری، ولی اله تبیین تجربه های زیسته ی نومعلمان دانشگاه فرهنگیان نمونۀ موردی: جغرافیا ورودی 1395، استان البرز [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 91-114]
  • نیکخواه، محمد بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]

ه

  • هاشمی، سید یوسف ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]

ی

  • یوسفی روشن، محمدرضا بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]